Followers

Tuesday, August 20, 2013

Itulah aku...

Assalamualaikum...
Cepatnya masa berlalu...
Blog aku ni da terlalu lama terabai...
Kdg2 byk sgt kenangan....
Sampai tak sempat pn nk tulis dalam blog...
Ni la blog utk anak2 aku nanti...
Satu hari nanti aku akan bkak blik...
Melihat kenangan2 aku yg susah utk dilupakan smpi skrg...

Walaupun kdg2 kita ingin lari dri kenangan...
Tapi kenangan tersebut selalu menghantui kita...
Makin kita lupa... makin ia datang...
Sentiasa teringat...

Terima kasih atas segalanya...
Yang pernah kau beri...
Amat ku hargai...
Semua ku simpan di dalam hati...
Segala suka dan duka...
Tatkala ku ingin bersendiri...
Slalunya ia akan hadir dgn sendiri...
Ku mengambil gitar...
Lalu ku mainkan lagu...
Walaupun tak pandai...
Utk meredakan segala keluh resah...
Yg bermain2 di fikiran...

Aku... adalah aku yg dulu...
Takkan pernah berubah...
Mcm mne aku yg dulu...
Itulah aku...

No comments:

Post a Comment