Followers

Tuesday, August 20, 2013

Degil.

Hari ni ada org marah aku. Bukan hari ni je.
tapi mmg sejak kebelakangan ni aku asyik kena marah je.
Sebab apa? Degil.
Dia kata aku degil sebab aku x boleh lupakan kenangan dulu.
Susah. Memang susah nak lupa.
Kenangan tu selalu ikut aku. Tapi aku tau, aku perlu lupakan jgk.
Tadi kne marah lagi.
Tapi senang je nak pujuk dia. Kehkehkeh.

Ye. Aku janji, aku akan usaha pergi.
Pergi meninggalkan semua kenangan. Walaupun susah.
Aku akan usaha jgk. Demi masa depan aku.
Aku xnak suatu hari nanti anak-anak dan isteri aku sedih
kalau mereka fikir yang aku masih sayangkn org yang aku x patut syg.
Aku janji. Aku akn lupakan kepahitan lalu.

The greatest test of faith is when you don't get what you want
but still able to say "Alhamdulillah".
If Allah brought you to it
you will have to trust that He will bring you through it.
I used to be. Yes. I do..


No comments:

Post a Comment