Followers

Sunday, April 22, 2012

DSA ( Defence Services Asia)...

salam...
sudah lama aku tidak update blog...
ntah la, kdg2 macam xde perkara menarik yg ingin cerita...
kadang2 ada perkara yg nak cerita...
tapi rasanya benda2 tu semua aku dah cerita sebelum2 ni...
sama ada anda semua paham @ tidak dengan entry2 aku yg sebelum2 ni...
itu terpulang pada diri empunya badan...
kerana entry2 aku yg lama...
mungkin ada kena mengena dengan anda @ sebaliknya...

pada kali ini aku nak cerita lawatan kelas aku...
ke DSA 2012 di PWTC...
ape tu DSA???
Datuk Seri Anwar...
eh bukanlah...eh btol la...bengap apa la kau ni...
Defence Services Asia...
kali ni btol, bru je aku search kt google...
nmpak macam orang tau sikit...



seronok la pegi DSA tu...
seluruh negara datang buat pameran pertahanan masing2...
ni pun untuk jualan pertahanan diorg jugak...
macam2 peralatan & senjata2 yang dapat aku tengok...
nak cakap semua aku tak berapa tahu sangat...
semua la ada pasal pertahanan ni...
aku sebenarnya nak sgt Astross II...
sbb Malaysia nak sgt beli dalam Rancangan Malaysia ke-10...
mantap la jgk Astross II ni...

tapi mula2 budak2 kelas aku dok usha Scorpene je...
dengar penerangan dari orang yg sepatutnya...
lagipun Malaysia dah ada kapal selam ni...
aku paling suka tgk kapal selam...
sebab aku minat sgt kapal selam...
bg aku, orang yg buat kapal selam paling bijak sekali...
bukan karpal singh ok...



ni gambar yg sempat di snap oleh skandal2 aku...
sebab aku ada skandal dgn orang korea ni...
kantoi sudah...
asal kecik sgt gambar tu, nmpk sgt nipunye...

No comments:

Post a Comment