Followers

Friday, March 9, 2012

Percayalah pada AKU...

aku tahu...
jauh dri sudut hati aku...
kuat mngatakan yg kau sdikit kecewa dgn aku...
jgn pernah kecewa...
jangan pernah rasa ragu2 dgn aku...

jika semua itu berlaku...
ingatlah kmbali setiap perkataan...
setiap percakapanku yg pernah aku ungkapkan...
kerana aku tidak pernah berbohong...
stiap apa yg aku pernah katakan sebelum ini...
xpnh terlintas utk aku menukarnya...

yakinlah kpdku...
jika kau malu utk berkata2 dgnku...
utk memberitahu apa yg kau curigai...
bacalah blog aku...
kerana selalunya aku akn slalu menjelaskan sesuatu dlm blog aku...
tp dipenuhi dgn byk ayat yg tersirat...
spya kau sndri memahami...
stiap perkataan yg aku coretkan...

percayalah aku...
aku bukan org yg lupakan sesiapa...
apatah lagi kau...
mungkin kita xsemacam dulu...
kdg2 ego dtg menjengah msuk...
membuatkan masing2 dgn hal sndri...

ingatlah kmbali kita yg dulu...
apa yg pernah kita tuturkan...
percayalah dgn dri masing2...
supaya tidak ad keraguan antra kita...




No comments:

Post a Comment