Followers

Wednesday, March 7, 2012

Baucer Buku???Buat Apa???

dah lama tak update blog...
dulu slalu jgk update...
ingatkan dah xde orang nk baca blog aku...
rupanya ada lagi yg tertanya2 sal blog aku...

kt sini aku juz nk crita
aku dah abis guna baucer buku aku 150...
arini aku g kdai popular...
dekat tesco ampang...

ak mmg xtau nk beli apa pun...
ingat nk beli pendrive, tapi xde...
terpaksa la aku beli buku jgk...

buku yg aku beli yg sedang dibaca adalah buku underground...
tajuknya adalah Oh London...
yg ditulis oleh Lisa Nurisha...
bukan Lisa Surihani...


buku2 lain yg aku beli jgk...
macam biasa la...
novel yg berjudul Andai itu Takdirnya...
yg dikarang oleh Siti Rosmizah...
slalu aku beli novel thriller Ramlee Awang Murshid...
tukar angin plak...
maybe lmbat lagi kot aku baca...



buku ke-3 yg aku beli adalah...
Impiana Misteri Terbongkar...


buku2 lain adalah berunsur ilmiah...
sebab aku pun nak baca juga buku2 berkaitan agama...
buku tersebut adalah Agenda Yahudi Menakluk Dunia...
ni dia bukunya...


lastly aku beli buku...
Perangi Sihir...



InsyaAllah aku akan baca semua buku ni sikit2...
sebab nak baca semua perlukan masa yg lama...

dan paling akhir...
sebenarnya baucer buku aku tak habis lagi beli semua buku2 ni...
jadi aku telahpun beli 3 kinder bueno yg berharga rm3.90...
haha...tergelak mak cik yg duk nk bayar kt belakang aku masa tu...
hahaha...ok2...harap dapat habiskan membaca...
wassalam...

No comments:

Post a Comment