Followers

Thursday, February 2, 2012

Dapat Hadiah dari Buddy Sempena Besday Aku...

Salam...
sorry lpe nk update...
& lupa nk gtau something yg sgt penting dlm hidup aku...

actually, ari 2 aku dpt gift...
@ hadiah dari buddy aku...haha...
dapat hadiah sempena harijadi aku...

aku rasa aku dh besar sgt kot nk dapat hadiah ni...
umur pun dh 22 tahun...
still lagi dapat hadiah...
seriously masa dapat 2 mmg terharu sgt2...
mmg xjangka pn akan dapat hadiah...

maybe sebab mungkin dia xde masa besday aku ari 2...
besa la orang kuat universiti...
busy la sikit...
tapi aku xkisah pun dia xde time besday aku...
( nampak benor nipunya)...
lagipun dia berkhidmat utk universiti...
xpe buddy, aku sentiasa support kau...
haha...

aku rasa pelik jugak...
tiba2 aku dapat panggilan dari buddy aku...
dia suruh aku keluar bilik kejap...
rupanya ada hadiah utk aku...
aku tak boleh cerita hadiah apa...
buddy aku tak bagi aku gtau...
dia cakap dia bagi ikhlas...
haha...
tapi aku dah tengok hadiahnya...
aku sorang je la yg tahu...
lagipun dia bagi dah lewat...
besday aku time 2 dah 5 hari berlalu...
tapi dia still ingat lagi...thanks...

aku menulis catatan aku disini adalah sebagai kenangan...
kerana blog aku ibarat diari aku...
supaya suatu hari nanti bila aku buka...
aku akan baca balik kenangan2 aku yg telah aku catatkan dalam blog...

apa2 pun...thanks a lot buddy...
terima kasih tak terhingga...
maybe hadiah 2 mahal harganya...
lastly, im really2 appreciate it...



muka aku masa xjangka dapat hadiah...
terkejut!!! serius ke ni???

No comments:

Post a Comment