Followers

Wednesday, February 1, 2012

Sahabat Sejati Memimpin Tangan Ke Syurga...

apa yang anda rasa bila ada sahabat anda mengambil berat pasal anda???
selalu mengajak, mendorong anda melakukan kebaikan...




seriuosly, aku sangat2 terharu...
terharu dengan seorang sahabat aku ni...
bila malam menyusul...
dia selalu mesej aku...
mengajak aku datang ke masjid...
dengar ceramah di masjid...

kadang2 aku rasa segan...
dulu mungkin blok dia dekat...
sama dengan blok yg aku tinggal sekarang ni...
tapi skrg blok dia dah jauh...
jauh dari masjid & jauh dari blok aku...
biasa la dulu lama sangat duk luar...haha...
tapi dia yg slalu ajak aku datang ke masjid...
rasa macam terbalik la pulak...

terima kasih banyak2...
hanya Allah yg mampu balas...
aku sangat2 menghargainya...
thanks jgk sbb wish besday aku paling 1st ari 2...
haha...


No comments:

Post a Comment