Followers

Wednesday, February 8, 2012

-08 feb 2012-

tolonglah berubah ye hanis...
dah nak masuk zulu dah...
dah la x g kelas, kantoi pulak 2...
last2 kau jugak yg sakit...

aku pun xtau kenapa kalau aku kena taji...
mesti ada kapt azlan...
eh siall la...
mst ramai yg xtau aku kena taji teruk tadi dgn azlan...
sikit2 bg nukle, benci aku...
pas 2 zulkibri plak amik...

nak citer panjang pun tak guna dah...
mmg salah kau pun hanis...
tak pernah nak serik...
tapi ntah la, rasa macam tak semangat je lku ni...
macam ada something wrong je...
kalau x, xkn la sampai aku tak masuk kelas...
semangat aku hilang secara tiba2 lku ni???
bilakah semangat aku akan kembali???
haha...

malang btol aku arini...8 feb 2012...
tiap2 kali lku, mst kantoi kalau scure...haha...
 k la, gudnite

No comments:

Post a Comment