Followers

Sunday, January 29, 2012

Happy Besday To Me...Hahahaha...

minta maaf semua...
lupa plak nk update blog semalam...
sebab semalam adalah hari yg paling istimewa...
istimewa untuk saya la...
iaitu harijadi saya yg ke-22...
28 januari setiap tahun...

bagi saya...
besday saya untuk tahun ni tak seronok sgt...
sbb besday saya tahun ni rasa mcm hari2 biasa je yg saya lalui...
tiada apa yg dpt membuatkan saya rasa lain & istimewa...

tetapi saya tetap mahu ucapkan terima kasih...
terima kasih tak terhingga kepada sesiapa saja yg wish besday saya...
tak kira la dalam fb @ melalui mesej...


tahun lepas...
besday saya disambut sgt meriah...
memang teruk saya dikerjakan...
saya memang tak boleh lupa peristiwa 2...
& paling tersentuh hati dapat kad besday dri seorang sahabat saya...
dah 20 lebih pn dapat kad lg...hahaha...
dan masa saya balik rumah...
kakak saya blnje kek secret recipe...
siap bwk balik rumah lagi bagi saya makan...
pas 2 belanja satay...thanks akak...

tapi tahun ni family saya memang ada cadang nak wt macam tahun lepas...
tapi tak boleh sebab saya takde...
jadi besday saya tahun ni biasa2 je la...

lupa pulak nk cakap...
terima kasih juga tak terhingga kepada yg wish terawal besday saya...
siap mesej panjang berjela lagi...haha...
sanggup tido lewat semata2 nk wish...
im realli2 appreciate it...
& kpd semua yg wish...thaks a lot...

tapi saya agak kecewa sikit...
sebab aku mengharapkan sesuatu utk besday aku tahun ni...
aku menunggu.................ada orang wish awal.........tp......
disapointed...
& juga menunggu mesej dri dia...
tapi memang dia sudah lupakan aku...
sedih pulak rasanya bila diingatkan kembali...
btw, thanks sebab ada orang sentiasa bagi aku semangat & cuba untuk menceriakan besday aku...

1 comment: