Followers

Saturday, November 23, 2013

Cinta itu fitrah...

Hari ini ku lihat awan biru...
Langit mendung menemaniku...
Ku melihat hijaunya dedaun...
Tenang dan aman...
Ku lupa betapa indahnya kehidupan yg sebenar...

Tidak pernah ku rasa perasaan yg begini...
Tulus utk mencintaimu...
Semua kerana dirimu...
Ku berubah hidup kini...
Penuh dgn senyuman...

Mmg betol ape yg orang bercakap...
Kalau takut dilanda ombak...
Jgn berumah di tepi pantai...
Aku yg memilih utk bercinta...
Dan aku akn sentiasa utk bersedia dlm bercinta...

Takkan pernah aku menginginkanmu...
Menangis keranamu...
Jatuh cinta padamu...
Semua kerana cinta...
Cinta itu fitrah manusia...
Ia hadir sendiri...
Tidak pula aku meminta...

Tak terbatas ruang mindaku kerana...
Menerima dirimu seadanya...
Aku menerima ap sj kekurangan yg ada pada dirimu...
Kerana....
Separuh hatiku tertinggal hanya untukmu jua...
Hatiku telahpun dirimu ambil...
Bila kau tiada walaupun sketika...
Diriku akn merasa sunyi...
Rinduuu....
Rindu itu sakit...
Rasa seperti ditusuk2 hati ini...
Dalam percintaan harus wujud kesabaran..
InsyaAllah,  akan ad sesuatu yg manis yg akn menanti...

Aku akn sentiasa berada disampingmu...
Walau dirimu jauh...
Ak akn tetap ada...
Bersama2 mengharungi hidup ini...
Susah senang kita harungi bersama...
Miss u...
   
                                                                                   Nukilan...
                                                                                  -Hanis Abdul'


No comments:

Post a Comment