Followers

Monday, August 26, 2013

Apa Yang Awak Rasa, Sama Dengan Apa Yang Saya Rasa

Kemain panjang tajuk. Kehkeh.
Memang itu yg saya rasa. Saya tau awak syg saya dan saya juga rasa benda yg sama.
Eh senang kata sama lah kita berdua. Kehkeh.
Kita sama-sama tahu masa akan dtg, kita tetap akan berpisah.
Tapi kita juga sama-sama x mahu perkara tu berlaku sebenarnya.
Everything is planned kan? Mungkin kita rasa mcm tu
tapi x mustahil apa yg kita sangkakan itu berlaku sebaliknya? Hanya Allah yang tahu.
Kadangkala bila difikirkan semula kisah kita seperti dlm drama.
Kisah yg permulaannya bahagia, tetapi kemudiannya mengundang airmata.
Jujur, saya x mahukan perpisahan. Hari-hari saya akan kosong tanpa awak.
Senyum awak, lawak jenaka awak, kemanjaan awak, saya takut hilang semua tu.
Saya belum bersedia. Belum bersedia menjauh. Saya belum bersedia melepaskan.
Jika boleh diberi pilihan antara nyawa dan awak, saya pilih awak.
(Nak nangis lettew..ekekeke.)
Hari-hari saya hitung. Menghitung hari awak akn berlalu pergi. Saya takut. Jujur saya takut.
Biar pun lepas ni kita akan berjauhan, saya tetap xkan lupakan awak. TAK AKAN.
Ingat tu. Ingat sampai bila-bila. :'(





No comments:

Post a Comment