Followers

Wednesday, February 6, 2013

PENTAULIAHAN DIRAJA 2013...

pada tanggal 2 februari 2013...
merupakan titik bersejarah buat diri aku...
yg mengubah diri aku...
menjadi seorg yg berguna dan matang...

pada detik ini...
iaitu pada hari sabtu...
aku telahpun ditauliahkan oleh agong...
sebagai pegawai muda dlm angkatan tentera malaysia...
berpangkat lt muda...

secara jujurnya...
semasa perbarisan kawad aku tersebut...
beberapa kali aku terasa seperti ingin menangis...
4 tahun aku duduk di UPNM...
akhirnya capai juga cita2 aku inginmenjadi pegawai tentera...
ini juga harapan ibu bapa aku...

inilah kawad perbarisan aku...


 semua sekali ada 8 detasmen...
aku sudah tentulah detasmen pertama...
huhu... tinggi2 semua...

ni pulak gambar aku masa tabik hormat kpd agong...
semasa perlahan jalan plak tu...


nampak x??
lurus je barisan tu...
tapi nak training mmg lama...
amik masa sebulan...
seriously mmg penat training kawad...
sampai kdg2 dah malas nk kawad...
huhu...

dan akhirnya aku telah bergelar seorang pegawai...
agak smart jgk la muka aku...
hensem...hehe...


pergh!!!
mmg style la gmbr ni...
hensem giler...
ni gambar masa messnite kt royal chulan...
messnite bersama nc upnm...
ok la...
itu je yg aku nk cerita...
lepas ni aku dh kena menjadi seorang yg matang sedikit...
huhu...

No comments:

Post a Comment