Followers

Tuesday, October 23, 2012

Happy Birthday Buddy...

Sannah helwah buddy...
selamat hari jadi...
happy birthday to u yg ke-22 tahun...



harini 23/10/2012...
hari yg sgt penting dan bermakna sekali...
sorry kalau xdpt nk sambut besday ko sama2...
sbb aku xde cuti time besday ko ni...
klau x boleh la blik kl smbut besday ko...
haha...

after im wish ur besday...
u text me back...
in your message...
u text me " it was a great thing to have a great buddy like u"...
aku sgt2 terharu apabila membcanya...
thanks buddy...

sebelum aku terlupa...
terima kasih sgt2 kerana ko datang konvo aku ari 2...
aku main2 je, xsangka ko datang btol2...
siap bg hadiah lagi...
terima kasih buddy...
aku sgt2 terharu dan menghargainya...

terima kasih juga sbb selalu nasihatkan aku...
nasihatkan aku semasa aku msih lagi kt upnm dan skrg di ktu...
aku akan sentiasa ingat nasihat tersebut...
klau kt upnm senang skit ko nk nasihatkan aku depan2...
haha...
jgn hampakan harapan parents ko...
dan belajar rajin2, study elok2...
bg naik lg pointer tu...

pape pun...
harap ko gembira pada hari ini...
23/10/2012...
semoga persahabatan dan ukhwah kita trus kekal...
BFTJ Buddy...:)
Uhibbuka Fillah...

No comments:

Post a Comment