Followers

Sunday, May 27, 2012

Apa Yang Aku Buat Bila Lapar???

salam semua...
seronok sebenarnya kalau kita dapat baca entry2 dalam blog orang...
tapi adakah anda semua tahu...
nak buat entry2 baru sangat susah...
susah nak pikir untuk entry baru...

ok...kali ni aku nak kongsi sikit...
kongsi rahsia aku...
ni untuk orang yang slalu stalker aku...
haha...

actually, apa yg aku buat bila lapar???
haha...bila lapar aku selalunya akan g makan sendiri...
selalunya aktiviti kebiasaan aku tak pernah berubah...
pagi, tengahari dan malam mesti makan...

tapi apa tindakan aku bila aku tak pergi makan terutamanya waktu malam???
apa yang aku buat bila aku tidak ikut jadual harian aku...
hahaha...

ok...slalunya bila waktu malam...
memang jarang aku tak keluar dari bilik...
pergi mencari makan...

tapi bila aku tak keluar bilik...
tak pergi makan...
mesti la perut aku lapar...

dengan berbekalkan perut yang lapar...
aku akan meronda bilik2 kawan2 aku...
tak kisah sebenarnya bilik spe2 pun...
dan aku akan buat2 mcm datang melawat...
tapi sebenarnya aku lapar nak makan...
hahaha...

lepas tu kalau tetamu datang bilik...
mesti la yang akan ada pelawa anda utk jemput makan ke...
masa tu aku akan cakaplah takpe la, aku dah kenyang la...
pastu diorang akan ajak jugak aku makan walaupun aku bagi macam2 alasan...
dengan membuat mimik muka yg tak bersalah...
aku pun makan la makanan yg diorang bagi...
terima kasih kawan2...



tapi tgk keadaan jgk la...
kadang2 kalau ada rezeki...
ada la...haha...

p/s: aduh...kantoi sudah skill aku...
      lpas ni habis la membe2 aku kalau baca entry aku ni...

No comments:

Post a Comment