Followers

Friday, November 11, 2011

Sangat Tenang di Sini...~Impianku...~

inginku pergi suatu tempat...
tempat yg aku impikan sebelum ini...
sungguh indah & damai...
yang sangat tenang untuk diriku...

selalu juga aku melihat potret...
diikuti juga dengan gambar2...
melihat tempat2 yang sangat tenang untuk ku pergi...
tempat yg aku impikan...
kdg2 aku terpaku, terkesima sebentar...
bila terpandang tempat2 itu...
oh begitu indahnya...

selalu aku terfikir & termenung...
kalaulah aku sekarang berada di sana...
sungguh tenang & aman...
kadang2 ingin juga air mata ini terkeluar...
melihat tempat2 yg sangat menenangkan...
oh betapa indahnya ciptaan Allah...

inginku pergi sendirian...
tidak mahu bertemankan sape2...
kerana aku mahu melihat sendiri betapa indahnya alam ciptaan Tuhan...
sendirian...
tiada siapa2 lg yg perlu bersama denganku...
kerana aku hanya menyusahkan orang disekelilingku...
hanya aku saja yg memahami diriku...


tempat ini juga sangat tenang...
ditemani salji...
seperti dalam cerita winter sonata...





melihat tempat ini...
betapa indahnya ciptaan Allah SWT...
berbagai jenis warna, ragam, bau wewangian ada disana...
ada yang merah, putih, kuning, ungu, beragam warnanya...
ada pula yang besar namun banyak pula yang kecil, semuanya indah menghiasi dunia ini...


sungguh aman & tenang sekali...
ingin aku bawa diriku ke tempat sebegini...
hanya ditemani bunga2 & rama2 yg datang hinggap pd diriku...
oh begitu indahnya...





sungguh tenang skali...
hanya bertemankan bunga tulip...
tiada sesiapa yg berada di sana...
hanya aku...bermain dengan bunga2 tersebut...
bercakap serta meluahkan perasaan & masalah pd bunga2 tersebut...
seperti mereka memahami diriku...






ingin juga aku tinggal di sini...
kawasan yg sangat lapang...
sepi...sangat menenangkan...
setiap hari aku bangun...
tiada kedengaran bunyi2 bising...
hanya aku seorang sj di sana...
sangat tenang...


sudah lama aku impikan tempat2 sebegini...
bilakah agaknya dapat aku pergi ke tempat2 ini...
hanya mahukan ketenangan...
bila lihat tempat2 ini...
perasaan aku mula tersentuh...
terasa sangat tenang seketika...
seperti berada di sana...

No comments:

Post a Comment