Followers

Saturday, November 19, 2011

Bilik 616...

sudah lama rasanya tidak meng'update' blog...
xde la busy sgt, cuma kdg2 fikiran ini bercelaru...
mungkin disebabkan ad esemen dgn psm yg x siap lg...
habis 2 kalau aku x busy...ap yg aku buat???

aku telah menghabiskan masa stiap hari membaca sebuah novel...
tajuk novel itu adalah bilik 616...
mesti korang semua xtau kn???
2 la dh lama x amik tau pasal aku ni...
novel ini ditulis oleh zaifuzaman ahmad...
aku xde la kenal sangat dengan penulisnya...
cuma aku tertarik dengan bukunya...



aku beli buku ni dekat hentian puduraya...
semasa aku pulang dari cuti hari raya haji...
semasa aku berjalan hendak menuju ke stesen lrt...
tiba2 langkah aku terhenti seketika...
ternampak 1 kedai yg menjual buku2 dan novel2...
sebelum masuk dlm u, baik aku usha dulu buku2 ni...
bisik dalam hati kecilku...

pada mulanya aku ingin mencari buku yg bertajuk jika benar cinta...
sebab novel 2 pernah ada orang baca...
dan setelah di 'story' kt aku...
aku rasa novel ni bagus dan seronok...
tapi bila di cari2, x jumpa pulak novel ni...

akhirnya aku tersentuh untuk membeli novel bilik 616...
walaupun banyak lagi novel2 yg lain...
aku pun xtau kenapa bilik 616 menjadi pilihanku...
lagipun novel2 cinta ni terlalu banyak...
lagipun aku memang minat dengan cerita2 hantu ni...
kalau dapat tengok filem seram pun aku mmg suka...
tapi kalau menjerit time tengok 2 adat la crita seram...

aku masih lg belum habis membaca bilik 616...
baru separuh perjalanan...
dah nk msuk muka surat 300... 
kepada pembaca2 setia blog aku...
selepas ni aku akan huraikan apa yg ada dalam bilik 616...
mungkin selepas ini penulisanku lebih menjurus seperti novel...
belum sempat nk habis baca, ada dah orang mintak pinjam kt aku...



No comments:

Post a Comment