Followers

Tuesday, October 11, 2011

Kau ke Aku yg Berubah???

aku ke kau yg dah berubah???
byk sgt yg kau dh berubah...
kdg2 aku terfikir...ak mmg suka berfikir...
ke aku yg berubah???

kalau aku yg berubah...
2 semua sbb kau yg berubah dulu...
mungkin aku tak sebaik yg kau harapkan...
aku tau aku bukanlah seorang yg baik...

mungkin kau dah jumpa orang yg lebih baik dari aku...
aku mahukan kau yg dulu...
tapi boleh ke aku dpt kau yg dulu???
sesungguhnya kau dh byk berubah...
serius,kau dah tak mcm dulu...

mungkin kau dah tak amik tahu kat aku mcm dulu...
walaupun kau tak pernah terfikir yg aku masih amik tahu pasal kau...
sbb kau dah byk sgt berubah...
kenapa kau jadi mcm ni???
kenapa kau wt ak cmni???

biarlah...mungkin perubahan 2 perlu...
perubahan ke arah kebaikan...
tp yg pasti aku tak pernah lupa kau...
tak nak kau berubah...
aku nak kau yg dulu...

aku tertarik dgn ayat dlm cerita hantu bonceng...
"kawan yg seronok2 dgn kita berlambak2 dlm dunia ni,
tp kawan yg menangis susah kita nak cari"...
pernah tak kau tgk aku menangis???


2 comments:

  1. haha...jd stalker sy nmpk...ni mmg xde kaitan ngn awak tau...jgn salah sgka plak...

    ReplyDelete