Followers

Monday, October 17, 2011

Ada Orang Boleh Describe Aku???

btol ke ada orang boleh describe ak ni...
haha...rs cm nk tergelak pun ada...

ada la ari 2...
aku nk g makan...
ada la aku berjalan ngn kwn aku sorang ni...
tbe2 je dia nk describe pasal aku...
ye la orang dh bertunang kot...
mesti dia lbih byk tahu kot pasal someone ni...
haha...

mcm mne ntah time ngh jln...
tbe2 dia ckp...
'hanis,sbnrnya ko ni mmg lawak...
suka wt orang ketawa...
suka menggembirakan orang lain...
tp pd hakikatnya kau tak dapat menggembirakan diri kau sendiri...
menyembunyikan sesuatu dari orang lain'...

ibaratnya mcm kau ni ada mslh...
tp kau ttap akn menggembirakan orang lain...
sedangkan kau sendiri ada mslh lain...
lebih kurang cm ni la mksudnya...

haha...terharu aku...
tak sangka ada orang boleh bca diri aku ni mcm mne...
slalunya orang yg boleh knal kita adalah org2 yg rapat di sekeliling kita...
dia boleh baca kau bila mne time kau senyap,gembira...
time 2 sume dia boleh describe kau...
tp kalau orang lain leh describe aku...
aku tersenyum sbb pe yg dia ckp mmg betol...
walaupun tak rapat...
tp dia boleh baca aku...
haha...


No comments:

Post a Comment