Followers

Tuesday, April 9, 2013

Cabaran Sebagai Seorang Ajutan @ Ketua Flait Tadbir...

10 April 2013...
setiap kali post aku, aku suka letak tarikh...
sebab nanti senang aku nak ingat...
ingat perkara2 yang pernah terjadi dalam hidup aku...

pada hari ni...

hari rabu...
aku telah memegang jawatan sebagai ajutan skn...
ajutan kt skn aku la...
atau nama lain dia ketua flait tadbir...
ditambah dgn menjdi duty controller utk sementara waktu...
padahal duty controller utk officer2 air defence...
aku xde kena mengena pun...
ditambah dgn jwtn aku sbg seorg pegawai fasilitas...
haha...

sebenarnya ak dah pegang ajutan sejak dari semalam lagi...

iaitu 9 apr 13...
ajutan aku xde, dia g kelas utk exam kapt-mej...
oc aku pun sj la bg aku pegang jawatan ni...
sebab nak sruh aku belajar...
tp aku dah la xde trait...
apa la yang aku nak wat...
dgn nak tgk first sight lagi...
tindakan yang aku kena buat...
byk la yang aku belajar...

actually ajutan ni org kedua tertinggi selepas CO...

sbb dialah org yg akan advice CO...
kiranya PA CO la ni...
dulu ms aku kadet aku rs ajutan ni mmg besar giler la...
nak lapor unit pun kena hantar surat kt ajutan...
last2 skrg ni aku yg pegang jawatan tu...
aku rasa satu tggungjawab yg besar kt aku...
dah OC aku suruh jadi ajutan, aku pun belasah je la...
haha... sebab nanti pun aku akan pegang jugak jawatan tu...
at least aku tahu sikit kerja ajutan ni mcm mne...


No comments:

Post a Comment