Followers

Thursday, November 29, 2012

lupakanlah aku...

lupakanlah aku...
kalau kamu rs aku selalu menyusahkanmu...
lupakanlah aku...
jika kamu rs diriku selalu menyakitimu...

tinggalkan lah aku...
aku tahu aku bukanlah insan yg terbaik yg kau harapkan...
bukan aku orangnya...
aku tahu kau tidak selesa bersamaku...

kau beri aku harapan untuk aku berenang beribu batu...
kau beri aku semangat untukku melangkah...
kau selalu berikan kata2 yg terharu kepadaku...

wahai dirimu...
janganlah kamu memberi harapan kepadanya...
jangan beri sayang jika kamu tak pandai menjaganya...
jangan bermain perasaan jika dirimu tidak mahu dipermainkan perasaan...

jika kamu rasa ini adalah jalan yg terbaik...
jadi lupakanlah aku...
aku seringkali dijadikan tunggul...
yg tidak pernah wujud dihadapanmu...

mungkin pesanan2 ku sebelum ini tidak pernah engkau hiraukan...
mungkin ia satu gurauan padamu...
aku sudah melakukan yg terbaik untuk melayanmu...
tetapi mungkin kau tidak suka aku disisimu...

jadi tinggalkanlah aku...
aku bukanlah orang yang kau cari selama ini...
tidak mungkin aku diperlakukan sebegini jika aku adalah org yg kau cari selama ini...
mungkin kau sudah berjumpa orang lain yg lebih baik dari aku...




tidak mengapa...
janganlah kau memikirkan mengenai diriku...
aku tahu untuk membawa diriku...
tak mengapa...
mungkin ini ujian dari Allah...
supaya kita selalu mengingatinya...

ingatlah apa yg aku pernah janji...
walau apa pun terjadi, aku tetap akan sayang padamu sampai bila2...

untuk segala kenangan2 kita...
janganlah diingatkan lagi...
lupakanlah segalanya...
lupakanlah...
aku yakin kau mampu melupakannya...
kerana aku tahu kau boleh melupakanku...

No comments:

Post a Comment