Followers

Saturday, August 11, 2012

Jarak Bukanlah Segalanya...


Kadang²..., 
bila kita tahu orang yang kita sayang berada dalam kesusahan dan kesedihan... 
kita mahu kita berada disampingnya... 
duduk di sebelahnya...
serta mendengar masalahnya...

Bahu bertemu bahu... Menenangkan dirinya...

Mendengar ceritanya...

Tapi kadang² perkara itu mustahil... 

mustahil apabila melihat kepada jarak dan masa... 
Dan hanya mampu memohon kepada ALLAh.., 
kerana orang yang kita sayang itu adalah milik ALLAh..., 
maka yakinlah dan berdoalah supaya Allah akan menjaganya.. :)

apabila dua hati setia...
anda akan sentiasa yakin dengan hati anda...
bahawa kita dengan org yg kita sayang akan sentiasa mengingati kita...
akan ingat kepada kenangan2 kita...
walaupun kadang2 hati akan meragui...
sejauh manakah si dia akan mengingati kita...

dengan itu...
hanya doa saja yg boleh kita pohonkan kepadanya...
supaya dia dijaga sepertimana kita...
kerana kita terlalu jauh utk selalu menjaganya...

ingatlah...
aku tak pernah lupakan kau...
selalu aku berfikir pasal kau...
tapi aku tak tahu apa yg kau sedang pikirkan...
& aku harap kau juga selalu mengingati aku...
kerana aku terlalu merinduimu...

No comments:

Post a Comment