Followers

Monday, July 16, 2012

MAAFKAN AKU KALAU AKU TIDAK SEPERTI DULU...

salam...
aku tahu aku tidak seperti dulu...
aku tahu kau mengharapkan aku yg dulu...
banyak sebab kenapa aku tidak lagi mahu jadi seperti dulu...

kau tidak berada di tempatku...
kau tidak memahami aku...
walaupun kau anggap aku ni yg terbaik bg mu...
tetapi kau tidak pernah endahkan aku...
mmg dalam hati kita saling ingat-mengingati...
tetapi kau lebih pentingkan orang lain dari aku...

kenapa???
adakah ini kau buat kepada orang yg kau pernah ckp sayang???
tetapi kau lebih gembira dengan orang lain...
kau jarang menegur aku...
aku sangat2 mengharapkan kau selalu bersama aku...
bermesra dengan aku...
tetapi kau buat aku ni mcm xde pape...
seperti tunggul, tidak diendahkan...

selalu aku menegur kau...
memperbetulkan kesilapan kau...
tetapi seperti tidak pernah ad perubahan...
betapa terlukanya hati aku...
hari2 aku lalui dengan tidak menentu...
hidup aku seperti tidak terurus...
hanya ingatkan kau...
tetapi kau buat aku...........................mcm ni...

sudahlah semua ini...
aku tahu hanya kenangan dan kata2 manis saja yg menjadi ingatan kita selepas ini...
anggap saja aku seperti biasa saja...
walaupun aku tahu kau mahukan aku yg dulu,..
selalu ambil berat dan concern dengan kau...
aku boleh jadi seperti dulu...
rasa seronok ad orang yg selalu concern...
tetapi aku takut hidup aku x terurus hny sebab fikirkan kau...
yg aku hny mahukan kita selalu bersama...
tetapi aku tahu mungkin kau tidak selesa dengan aku...

sekarang sudah terlambat...
pergilah kepada org yg memahami kau...
aku sedia mengundur diri walaupun perit...
sebab kau tidak pernah bersyukur dengan adanya aku dengan kau...
tetapi aku tahu...
kau sangat2 mahukan aku seperti dulu sekarang ni...
aku tidak boleh berbuat apa2...
tetapi aku xkn lupakan kau...
ak hny mahu anggap kau seperti biasa saja...
mmg betol orang kata...
kita akan rasa menyesal dan sedih bila kita kehilangan orang yg kita sayang...
tetapi kau tak pernah bersyukur hadirnya aku dalam hidup kau...
jdi janganlah bersedih bila kehilanganku...
mungkin ada yg lebih baik dri aku selepas ini...
walaupun aku tahu tidak sama seperti apa yg pernah aku lakukan kepada kau dulu...


No comments:

Post a Comment