Followers

Thursday, April 12, 2012

Wayang, Snuker, Boling in One Day...

hmm...ape erk nk cite...
siyes r nak tau jgk cite ni...haha...
lawa x templat terbaru blog aku...
xde org nk puji, aku puji la sndri...haha...

aku juz nak story skit...
ape yg aku buat cuti ni...
xde la lepak2 kosong, ad gak berjalan...

aku pun xtau sgt nk g mana sebenarnya...
ingat nk g pangkor, lpak sana...
tp disebabkan gempa bumi bru2 ni dkat acheh...
terbatal la jgk niat tu...
sbb gegaran dia terasa di lumut...
Alhamdulillah, tiada apa2 yg berlaku...

jadi aku juz cadang g tgk wayang je la...
bukan aku yg cadang, tp buddy aku...
cadangan yg agk bernas sbb dah lama tak g tgk wayang...

pe cite yg aku tgk...
nak tau jgk...hmm...
lokasi: panggung wayang sitiawan

thanks buddy tangkap gmbr aku...haha

gua tgk cite BATTLESHIP kot...
tgk la ble start tayangan tu...
12 april kot...harini la...
cite kua je, aku trus tgk...
in conclusion...( btol ke x aku sebut ni )...hmm...
scara kesimpulannya, cite ni mmg best...
sgt2 best utk bulan ni je kot...
lg best dri jgn pandang2.......maybe...
mmg mcm diadaptasi dri game battleship itu sendiri...
tapi bila dh tgk muvie...
nampak real la...
yg best taktikal serta cara diorang buat nak bg menang dgn makhluk asing tu...
dgn itu penggunaan art of war pun terkluar la jgk...
mmg terbaik la citer ni, kapal muzium pun bleh buat kapal perang...
dahsyat2...kapal pemusnah plak tu...

lpas tu aku g men snuker...
lme gk lpak2 kt sne...

lepas tu...
aku trus shot g lumut balik...
g men bowling...
agak favourite la jgk game ni pada aku...
sbb sjak akhir2 ni mcm slalu la jgk aku g men bowling...
tapi aku bukan g men boling dekat shopping kompleks @ pertama kompleks...
& aku bukan g men boling dekat dengan shalin zulkifli...( amboi, truk benor punchline)
aku g men boling dekat dalam Pangkalan TLDM, Lumut...
dekat PERNAMA TLDM...

tak sangka aku...
kat Pernama pun ada tempat boling...
besar jgk pernama tu...
tapi nak msuk pangkalan susah sikit...

apa yg aku boleh cite...
aku tak hebat sebenarnya main boling ni....
tak sangka aku boleh ajak silap orang...
tgk la aku ajak spe main...
hebat ni...


klau ada sesapa ternampak beliau bermain boling berhampiran dgn anda...
jgn la ajak dia lawan...
haha...
cara pegang pun dah tau pernah jadi sifu kpd shalin zulkhibri...
eh tu nama pgawai aku tu...
shalin zulkifli, maafkan saya...

aku macam biasa la...
nampak cara pegang je mmg hebat gilerrrzzzzzz...
hebatnyeee...hebatlah sgt...
(mata ke atas, tangan ke dada)



nampak....cm hebat kan???
sebenarnya cara balingan tak penting...
yang penting gaya, mutu & keunggulan...
gaya tu ada...tp apakan daya...


muka frust...
diakhir2 pejuangan kalah jua akhirnya...
sebenarnya beza mata tak byk mana pun...
2 yg frust sgt tu...
ok la, aku bg tgk jgk la result...
ni result game 2nd...


tgk...btol x cakap aku...
aku kalah sikit je pun...
beza point bpe la sgt...haha...
point aku xsampai seratus pun...
impossible...

yang H tu kompom2 la nme aku...
Hanis...
yg A tu kmpom la nme buddy aku...
nme dia tanya dia sndri...haha...
power jgk buddy aku men boling sbnrnya dlm diam2...
nyesal ajak...haha...

papepun aku enjoy dgn game aku...
slalu klau org kalah dia akan bg alasan...
& aku jarang bg alasan klau aku kalah...
tp aku nk jgk bg alasan kali ni...
aku kalah sbb lane dia tak btol sgt kot...
mcm senget skit...haha...
( stndard org kalah la, mst bg alasan )...

ok la, tu je kot...
letih sbnrnye ni...
nak tido plak...

dikesempatan ini, saya ingin menyeru kpd bloggers2 semua...
kalau nk update blog, pastikan cite dia xpanjang berjela mcm buat karangan...
sebab klau cite dia panjang, orang malas sgt nk baca panjang2...
biar pendek, tp interesting...
xpyh la buat satu entry, pas2 cite mcm karangan...
nt tkut orang meluat nak baca...
sekadar teguran & pendapat dari saya saja...
k, gudnite...







3 comments:

  1. Ayat 'kalau ad sesape yg trnampak beliau bermain boling brhampiran anda, jgn ajak dia lawan' adalah ayat yg x bleh blah.. Haha
    Entry yg best..

    ReplyDelete
  2. haha...mslhnya mmg hebat pun...
    xpe2, mungkin 2 sume ilusi ak sj...
    pasni kena repeat blik bg menebus kekecewaan...haha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete