Followers

Monday, April 2, 2012

Pertandingan Cross Country...

salam semua...
lpe nak update blog smlm...
maybe smlm letih dgn aktiviti2...

utk pengetahuan bloggers2 semua...
semalam saya baru shj memasuki pertandingan cross country...
@ kata lain merentas desa...
utk mewakili batalion saya pada thun ini...

pertandingan dibuat pada public holiday...
hari ahad plak tu...
1 april 2012...
sebenarnya saya malas nak msuk pertandingan tersebut...
tapi ada la sebab saya msuk...
mungkin ada orang tahu sebab apa saya nak masuk...
sebab selama ni xpernah pun rasa nak join...

apa yang saya boleh cerita...
pertandingan cross country ni sgt penat...
sebelum nak masuk tempat event...
kena lari 1 upnm dulu...
fuhh!!!kong2...

apa2 pun...
saya nak ucap terima kasih byk2...
kepada buddy saya...
yang bg semangat dri awal sampai tamat pertandingan...

terima kasih kpd Allah...
Alhamdulillah...
dgn semangat itu juga saya dapat menghabiskan larian...

xpernah saya all out bila merentas desa...
ini mrupakan pertama kali...
sebab apa saya ckp saya all out??
sebab ada orang cakap kalau rasa nak termuntah bila hbis berlari...
mknanya all out la 2...
2 yg segan nk cakap tu...
mmg ms hbis 2, rasa nak muntah...
because follow my buddy's step la ni...haha

Alhamdulillah...
sampai je garisan penamat...
saya telah berjaya mendapat kedudukan keseluruhan...
no 220 dan buddy saya 216...daripada 600...
ok la tu...
manakala dlm batalion...
saya dapat no 41...
buddy saya no 40...
1 mata je beza...haha...


pape pun...
terima kasih kpd rakan2 yg bg smgt & nak sgt tgk saya berlari...
trima kasih juga kpd my buddy...
yang sanggup berlari bersama2 sampai ke penamat...
walaupun tau yg saya ni cepat pancit...
sorry buddy, i think u can have a good number...
but my buddy said...
not finished yet, till jannah...
thanks a lot buddy...
semangat saya datang semula...
terharu, tak boleh nk kata pape sbb penat sgt time tu...
dapat jugak buat sumbangan pada batalion...
Alhamdulillah... 


Batalion Lekir
mendapat tempat ke-2 keseluruhan...
daripada 6 batalion...
syabas utk semua budak cross country batalion lekir...
tidak lupa juga kpd log relay batalion lekir...
yg mendapat tmpt ke-3 keseluruhan...
tahniah diucapkan...


dgn lafaz Bismillahirrahmanirahim...
saya activekan balik fb saya...
yg telah diactive slama 5 hari yg lalu...

No comments:

Post a Comment