Followers

Friday, January 6, 2012

Aku Mahu Berubah...Tinggalkan Perkara Itu...

Ya Allah...
kau bantulah diriku ini Ya Allah...
aku mahu berubah...
aku tidak mahu membuat perkara2 yg dikeji olehmu Ya Allah...

aku tahu...
aku hanyalah hambamu yg hina...
sering melakukan kesilapan...
sejak dari dulu lagi sering melakukan perbuatan yg dikeji...
aku tahu perbuatan itu semua sudah aku tinggalkan...
walaupun aku sudah lama tinggalkan...
tetapi sekarang aku terjebak dengan perkara lain yg juga haram disisimu Ya Allah...

berikanlah aku kekuatan...
untuk menepis semua godaan syaitan yg selalu menghasut umat manusia...
aku mahu berubah...
kadang2 kawan2 yg banyak membimbing kita kearah kebaikan...
betol kata mak...
pilihlah kawan yg elok2...
aku berharap sgt2 ada kawan yg dapat mengubahkan aku...
aku nak sgt berubah...
aku tahu benda ini sudah sebati dengan diriku...
walaupun sebati...
ianya dianggap haram juga disisimu...
aku perlukan bimbingan...
aku perlukan keimanan yg kuat...
untuk menepis segala ujian mu...
berilah hidayah untuk diriku ini Ya Allah...
supaya  aku sentiasa dalam rahmatmu...

No comments:

Post a Comment