Followers

Friday, December 2, 2011

Orang Laki dgn Orang Perempuan Bila Balas Mesej???

ini hanya pendapat saya...
sbg seorang lelaki, saya mempunyai pendapat saya sendiri...
tp xtahu la pendapat orang perempuan ni macam mana...

orang perempuan ni...
kalau mesej kita...
dia memang selalu berharap agar kita reply balik...
dah reply, tentulah dia mahu kita balas dengan cepat...
tapi apabila kita balas lambat...
dia akan cakap busy ke???
kalau busy xpe la...
pas 2 kita pun nak jaga hati dia...
kita akan cakap x busy pun...
kita akan melayani dia walhal kita memang busy masa 2...
nampak, bagus x saya ni...huhu..

tapi lepas kita selalu balas mesej dia lambat...
kompom2 la dia merajuk punya...
biasa la orang perempuan ni kn kuat merajuk...
pas 2 kena la pujuk balik...
orang perempuan punya merajuk memang susah nak cakap la...
mengalahkan orang lelaki...
lebih teruk merajuk dari aku ni...



tapi cuba kita bandingkan seketika...
bila orang lelaki mesej orang perempuan...
macam biasa...
orang lelaki juga mahu dia membalasnya...
tambahan pula dia juga nak perempuan ni balas mesej dia dengan cepat...
kalau lambat aku pun kadang2 rasa marah jugak la...
orang lelaki ni sama je dgn orang perempuan...

tapi bila orang perempuan lambat reply...
orang laki mesti la rasa x senang...
tapi bila orang lelaki merajuk...
yg perempuan ni kadang2 buat xtahu jew...
pujuk pun kadang2 x...
dia tak rasa sama ke bila dia lambat reply dgn kita yg lambat reply???

sudah la dia lambat reply...
pas 2 xnk pujuk...
padahal perkara ni sama2 je yg kita buat...
baik laki mahupun perempuan...

aku akui memang aku xsuka orang lambat reply mesej...
sebab kita ni menunggu mesej dia...
kalau busy kena la gtau awal2...
reply lambat xkisah la sbb busy...
nampak x pengorbanan orang lelaki ni...


"I hate those people who don't reply me fast"

No comments:

Post a Comment