Followers

Tuesday, December 27, 2011

Jangan Ganggu Saya Lagi Noranadia...

sudahlah...
antara kita sudah tiada apa2 lg...
tak payah la awak nk mesej saya lagi...
& tak payah nak call saya lagi...

tak payah terlalu memberi pengharapan kpd seeorang...
kerana saya juga mempunyai perasaan...
setelah sekian lama kita bermesra...
stiap hari saya slalu tahu pasal awak...
awak juga yang slalu mesej saya...
tetapi semua itu hanya sementara...

cepatnya masa berlalu...
terlalu cepat awak berubah...
tak sangka awak dah lupa kepada orang..
orang yg selalu membuat awak tersenyum...
tatkala awak dalam kesedihan...
seseungguhnya awak xkn mampu buat...
macam mana yg pernah saya buat pd awak...

sudahlah...jgn ganggu saya lagi...
saya xnk ambil tahu pasal awak lagi...
walaupun saya tahu hati tak boleh tipu...
slalu saja saya stalk awak pny blog dan fb...
tapi apakan daya...
saya kenal awak sangat lama...
sejak dari bangku sekolah lagi...
awak sangat rapat dengan saya dulu...
tiada apa lagi dari saya...
awak pernah edit gambar kt saya...
saya masih simpan...
awak cakap friendship is a kind of love...
selamat tinggal Noranadia...
saya mahu lupakan segala kenangan kita bersama..
sikit demi sikit...
walaupun susah dan perit...
saya akan cuba...

No comments:

Post a Comment