Followers

Sunday, November 6, 2011

SESAT!!!

aku membayangkan sebuah gambar...
aku dgn kau...kita akan bersama selamanya...
kita seperti perhubungan yg sgt erat...

aku masih lagi ingat warna...
warna pelangi yg kita lihat bersama...sangat jelas...
aku berharap ia akan bersinar selamanya...
seperti mimpi aku ini hanyalah satu penipuan & akan hilang...
adakah ia boleh muncul semula???

mari kita menyusun kembali...
hanya kau dan aku...
berhentilah daripada berlari...
melarikan diri...
kata2 yg selalu kau luahkan...

tetapi semuanya telah sesat...
dan adakah ini kehidupan @ sesuatu yg lain...
adakah kita maksudkan untuk satu sama lain...
aku tidak pasti...

tetapi hanya satu yg aku paling pasti...
aku tidak pernah berlari...
melarikan diri...
tidak sesekali...
tetapi mainan yg kita main & pembohongan yg kita ungkapkan...
hanya mengetuai kita untuk terus sesat...

adakah kau dengar apa yg aku katakan???
aku tidak akan melarikan diri...


No comments:

Post a Comment